23 d’abril 2007

Durant molts dies, els mitjans catalans s'han estat preparant pel Sant Jordi. Unitats mòbils, corresponsals a la Rambla, emissions des del carrer, connexions en directe cada cinc minuts... Tot preparat pel gran aconteiximent.

TV3, des de les vuit del dematí, ha començat a anunciar quin era el llibre més venut: El pont dels jueus del periodista de TV3 Martí Gironell. Es veu que el que ha fet la primera connexió en directe des de la Rambla n'havia comprat un al primer venedor que ha obert la parada i a continuació li havia preguntat quin era el llibre més venut i el venedor li havia dit: "El que m'has comprat just quan obria, capullo" i des d'aleshores El pont dels jueus ha estat el llibre més venut i la gent deia: "Deu ser molt bo, me'l compraré" i a hores d'ara encara deu continuar sent el més venut.

La Vanguardia, com és habitual, ha aprofitat per fer el seu habitual autobombo: "Btv y las públicas apuestan por Sant Jordi". "Sólo 8tv, entre las privadas, ha modificado su programación para informar de la fiesta ciudadana que representa la Diada de Sant Jordi". El conde de Godó continua intentant fer funcionar una tele que és evident que mai funcionarà.

Catalunya Ràdio ha portat un camió (un camió) a la Plaça Catalunya. Hi havia corresponsals a la Fnac i al Corte Inglés que anaven informant dels escriptors que feien signatures. El Basses ha fet un bany de masses a la Rambla amb un micro a la mà dreta i la Judit Mascó a l'esquerra. El Bassas també anava preguntant als periodistes: Quina és la rosa més barata que has trobat? I la més cara? Un dels noiets ha dit: la més barata, tres euros, i la més cara, tres euros. Un altre que deu haver passat per la Pompeu i sap que s'han de contestar totes les preguntes.

1 comentari:

Anònim ha dit...

Quina llàstima no estar fent pràctiques a la TV3 i no haver escrit cap llibre... Ni fer un programa de ràdio a Rac 1, ni ser camioner de Catalunya Ràdio... Em sembla que aquest Sant Jordi tampoc farem l'agost.